Farväl "T".

Ja, det har varit lite dåligt med uppdatering dom senaste dagarna och vi ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men jag "T" har haft fullt upp med att packa osv, då jag faktiskt åker utomlands imorgon och blir borta i två veckor! "A" har också inte haft någon tillgång till dator fortfarande, så därför har inte hon heller kunnat underhålla er.

Men däremot kan vi hoppas på att hon håller igång bloggen här igen, medans jag är borta. Om inte, så får ni helt enkelt vänta ett par veckor. Men vi vill än en gång tacka våra läsare. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mr joshua Steel

Min namn är Laura RIOS.I är en ensamstående parents.I behövs ett akut lån för

affärs-och clearing av debts.I mötte en pastor som riktar mig till herr Josua stål som gett mig $ 30.000 utan stress, behövde de

bistånd financially.Since då har jag

beslutat att offentliggöra sin äkthet över internet för dem som

kräver lån att se och att undvika att bli lurad eftersom det finns en hel del lurad

där ute. Jag har blivit lurad innan tills jag träffade Mr joshua steel min berättelse

changed.You kan kontakta dem på E-post: joshuasteelfinancials @ gmail.com, TELL

Dem att jag LAURA RIOS hänvisa er till dem att de gav mig en LÅN NÅGON GÅNG

AGO.It kan överföras till dig via bank till bank transfer, bekräftad check,

Western Union, online banksystemet. Beroende på ditt val.



Jag slår vad om att du inte kommer att ångra de

2011-06-16 @ 11:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0