Vi ber så hemskt mycket om ursäkt!

"A" hade skrivit ett inlägg om unga föräldrar. Hon skrev sina egna åsikter kring detta ämne. Och visst alla har rätt till sina egna åsikter om saker och ting. Men jag tror faktiskt att folk missförstod henne riktigt ordentligt. Men hur som helst är inlägget raderat nu, som ni själva ser med tanke på att vi inte vill ha några missförstånd. Våran blogg går ut på att samla sanning och fakta, inte att nämna våra egna åsikter och uppfattningar. Jag och givetvis "A" ber så hemskt mycket om ursäkt för det här missförståndet.

En sak jag har att säga till er unga föräldrar, är att fortsätta stå på er! Det finns ingenting som säger att ni skulle vara en sämre mamma än vad en 30 åring skulle vara. Tvärtom..

Dessutom skulle jag, "T" vilja få kontakt med någon som är ung och
som har barn. Jag skulle vilja ställa lite frågor, för att sedan kunna publicera det här på bloggen. Just för att vi är nyfikna och intresserade av hur det är att leva som ung mamma. Är du frivillig på att ställa upp? Skicka en kommentar med din mail adress..Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0