Ny design på G

Ja, så fort vi har skaffat hjälp kommer vi ändra utseendet här på bloggen. Dels för att vi vill få den snyggare och dels för att vi vill ge er ett bra första intryck om vad vår blogg handlar om.

Än en gång vill vi be er att lämna tips och idéer till oss, om vad vi tex. kan skriva om. Vi vore väldigt tacksamma för det och vi hoppas givetvis att våra kära läsare stannar kvar här hos oss. Det är ni som håller våran blogg vid liv. :) Vi hoppas också att vi kommer få flera, nya läsare hit! Hjälp oss att tipsa om att just våran blogg finns! Tack!

Förresten...
Skriver ni också blogg om saker och
ting som händer i vår värld? Vill du att vi ska länka till din sida? Isåfall, lämna gärna en kommentar så ordnar vi det så fort som möjligt - med ett nöje! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har mer än gärna en länk till eran blogg, den är fantastisk :).
Men då vill jag också att ni länkar till mig :).

Taack!
här är jag ---> http://fanny.bloggie.se

2008-03-17 @ 19:47:58
URL: http://fanny.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0